Telia sucks!

Jag varnar er okej! gå aldrig med i telia bredband, kabel tv, mobil, ingenting!!!! TELIA BEVISAR gång på gång att dom är helt jävla dumma i huvet.

Alltså, snälla skriv kommentarer om vad ni betalar i för erat bredband och kabeltv! Telia tar för det 488 kr/mån, är det inte helt sjukt eller??!! jag betalar idag med fiberlan 393, suzette betalar 370 och detta är med 488 är absurt!!! Telia kan ta och ******!!!!!!!!

Sa jag att det tar 3 veckor att få allt inkopplat också?
HAHAHAHHAA.. vilka idioter.

Nu ska jag & Lisa ta oss några groggar för att sedan dansa loss på harrys, om det går haha, ja önska att vi kunde trolla oss till sthlm och gå på solidaritet idag.. gr!!

JAG säger HATA TELIA!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0