Kommer ni ihåg?

Kommer ni ihåg filmen Dinosaurier? den man såg när man var liten vet ni, med dom gulliga dinosaurierna som gjorde någon slags vandring :) laddar ner den för & leva mig in i barndomen hihi.

Flyttpackar just nu, man tror det är så lite som ska med, men mina kläder & skor tar sådan ENORM plats så det är läskigt. :/ älskar alla mina skor och vill aldrig slänga ett dugg.
Gjorde en storrensning sist jag flytta så det behövs inte nu.

Imorgon blir det som sagt intervju på ett mycket bra jobb och sedan ska jag och pappsen hämta tapeterna till lägenheten, för imorgon får jag nyckeln! :)

På hallowen gjorde jag en skräckbild på mig haha, men glömde lägga ut den, blir ni skrämda? "asg"

Kommentarer
Postat av: syrran

var köper man såna där väggord?

jag vill oxå ha

ska skriva fuck you tror jag

2009-11-06 @ 10:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0