hahahhaa

Min kära vän skrev en kommentar att det var förr förra sommaren jag såg ut som på bilden i inlägget innan, fan oxå!!!!! :D 2008 stod det såg ja nu :)

Har varit på Jysk, maxi och rusta idag & handlat småsaker till lägenheten! & allt är färdig tapeserat!!! det blev så otroligt fint! tack pappa! :)

Nu ska vi ha myskväll med film och god mat!

I torsdags var det jätte kul btw, tog massa bilder men tyvärr så måste jag säga att varenda än vart skitsuddig och dålig, det går inte att visa alls. :/ var på harrys jag , lisa och dominique, mötte några andra där också , var jätte kul hela kvällen! mådde sådär dagen efter som sagt ! :) blev mycket dans och drinkar(alltid vodka redbull).;)

TYVÄRR MÅSTE JAG SÄGA ATT JAG KOMMER VARA INTERNETLÖS I 3 VECKOR FRÅN O MED MÅNDAG. JAG KOMMER ATT TA MED MIN DATOR TILL VÄNNER SÅKLART MEN EFTERSOM JAG FLYTTAR NU SÅ KOMMER INTERNET TA SIN TID. JAG KOMMER SKRIVA SÅ MYCKET JAG KAN. :( SEN EFTER DESSA 3 VECKOR KOMMER DET BLI SOM VANLIGT HÄR IGEN :)

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0